Ξεκίνησαν στη Μυτιλήνη οι εργασίες του διεθνούς συνεδρίου για τον τουρισμό ICOT με συνδιοργανωτή το Δήμο

Ξεκίνησαν χθες στη Μυτιλήνη οι εργασίες του διεθνούς συνεδρίου ICOT 2026 για τον
τουρισμό, το οποίο φιλοξενείται για πρώτη φορά στη Λέσβο, με συνδιοργανωτές, μεταξύ
άλλων, τον οργανισμό IATOUR, τον Δήμο Μυτιλήνης και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.


Στο πλαίσιο της υποδοχής, παρουσία του Αντιδημάρχου Τουρισμού Νίκου Γιαννάκα, οι
σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη Μυτιλήνη μέσα από ξενάγηση στο
ιστορικό κέντρο και στη Δημοτική Πινακοθήκη, ενώ παράλληλα απόλαυσαν μια
εκδήλωση με τη συμμετοχή τοπικών χορευτικών συγκροτημάτων και συνεταιρισμών,
που ανέδειξε στοιχεία της πολιτιστικής ταυτότητας και της τοπικής παραγωγής.
Το ICOT πραγματοποιείται για 15η φορά, έχοντας φιλοξενηθεί τα προηγούμενα χρόνια
σε χώρες όπως η Κίνα, η Ταϊλάνδη, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλία, η Πορτογαλία, η
Κροατία, η Κύπρος και η Ελλάδα.


Στο τριήμερο συνέδριο συμμετέχουν ερευνητές, στελέχη του τουριστικού κλάδου και
υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής από όλο τον κόσμο, οι οποίοι θα ανταλλάξουν απόψεις
και καλές πρακτικές γύρω από το μέλλον του τουρισμού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΚΑΙΡΟΣ