Ξανά «κάψαλα» και φέτος στο πάρκο Χατζηδήμου

Τα «κάψαλα», οι φωτιές τ’ Άι Γιάννη, διοργάνωσε και φέτος ο Σύλλογος κατοίκων των συνοικιών Κουλμπάρας και Κιόσκι «το κιρκινέτσι» φέρνοντας κοντά τους κατοίκους της γειτονιάς.

Το πάρκο Χατζηδήμου ζωντάνεψε ξανά από πολλούς κατοίκους της περιοχής αλλά και όσους από άλλες γειτονιές συνέρευσαν για να χαρούν το ξαναζωντάνεμα του εθίμου με το κάψιμο των ξερών μαγιάτικων στεφανιών.

Ιδιαίτερη νότα έδωσαν τα πολλά παιδιά που μυήθηκαν στο έθιμο.

Και του χρόνου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΚΑΙΡΟΣ