Η νεαρή γιατρός έφυγε από τη ζωή λίγες ημέρες μετά τη γέννηση του παιδιού της, βυθίζοντας στο πένθος συναδέλφους, φίλους και την τοπική κοινωνία
Βαθιά θλίψη έχει προκαλέσει στη Μυτιλήνη η είδηση του θανάτου 36χρονης γιατρού του ΕΚΑΒ, η οποία έφυγε από τη ζωή λίγες ημέρες μετά τη γέννηση του παιδιού της.
Η νεαρή γυναίκα φέρεται να παρουσίασε σοβαρές επιπλοκές μετά τον τοκετό, με την κατάσταση της υγείας της να επιδεινώνεται ραγδαία. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών και τη διαδικασία διακομιδής της σε νοσοκομείο της Αθήνας, δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή.
Η 36χρονη ήταν γιατρός Γενικής Ιατρικής και είχε υπηρετήσει στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης, ενώ το τελευταίο διάστημα εργαζόταν στο ΕΚΑΒ Μυτιλήνης. Συνάδελφοί της μιλούν για έναν άνθρωπο ιδιαίτερα αγαπητό, αφοσιωμένο στο λειτούργημά του, με ευαισθησία, συνέπεια και πραγματικό ενδιαφέρον για τον ασθενή.
Η απώλειά της έχει συγκλονίσει την οικογένεια του ΕΚΑΒ, καθώς οι ίδιοι οι συνάδελφοί της βρέθηκαν αντιμέτωποι με τη δύσκολη προσπάθεια να σώσουν έναν δικό τους άνθρωπο.
Η απώλειά της έχει συγκλονίσει την οικογένεια του ΕΚΑΒ, καθώς οι ίδιοι οι συνάδελφοί της βρέθηκαν αντιμέτωποι με τη δύσκολη προσπάθεια να σώσουν έναν δικό τους άνθρωπο. Στο ΕΚΑΒ Μυτιλήνης το κλίμα είναι βαρύ, με τις σημαίες να κυματίζουν μεσίστιες σε ένδειξη πένθους.
Η είδηση του θανάτου της έχει σκορπίσει συγκίνηση στην τοπική κοινωνία, καθώς η νεαρή γιατρός έφυγε ξαφνικά, σε μια στιγμή που θα έπρεπε να είναι από τις πιο χαρούμενες της ζωής της.







