Ο σχολικός κήπος έκλεισε τη χρονιά με ξεχωριστό «Πατάτα-πάρτι»

    Με ένα πρωτότυπο και γευστικό «Πατάτα-πάρτι», που βασίστηκε στην παραγωγή του σχολικού κήπου, οι μαθητές αποχαιρέτησαν τη φετινή σχολική χρονιά. Οι πατάτες που καλλιεργήθηκαν από τους ίδιους τους μαθητές κόπηκαν σε ροδέλες, ψήθηκαν και μετατράπηκαν σε πρωτότυπα σουβλάκια με ντοματίνια, τυρί και λουκανικάκια Φρανκφούρτης.

    Την προετοιμασία και την οργάνωση της εκδήλωσης ανέλαβαν η δασκάλα Αγγλικών Ελένη Βαμβακά και η καθαρίστρια του σχολείου, Ζίνα, ενώ σημαντική ήταν η συμβολή γονέων, τοπικών επιχειρήσεων και εθελοντών που προσέφεραν εργασία, υλικά και αναψυκτικά για τους μαθητές και τους καλεσμένους.

    Πριν από το πάρτι, έγινε σύντομη παρουσίαση του προγράμματος του σχολικού κήπου από την υπεύθυνη εκπαιδευτικό Ελένη Βαμβακά. Στη συνέχεια, οι μαθητές της Ε΄ τάξης, φορώντας τα μπλουζάκια που δημιούργησαν ειδικά για τον σχολικό κήπο, τραγούδησαν ένα τραγούδι σε στίχους της Ίρις Κρέκος και μουσική του Γιώργου Ηλία, ο οποίος τους συνόδευσε με το βιολί του.

    Το πρόγραμμα «Σχολική αυλή – Αειφόρο σχολείο» περιλάμβανε δύο σπορές και δύο συγκομιδές, μαγείρεμα των λαχανικών του κήπου, την παρασκευή γλυκού νεραντζιού από τους καρπούς της σχολικής αυλής και πλήθος δράσεων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.

    Η προσπάθεια του σχολείου επιβραβεύτηκε για ακόμη μία χρονιά, καθώς απέσπασε για τρίτη φορά την Πράσινη Σημαία του δικτύου «Οικολογικά Σχολεία», ενώ τιμήθηκε και με τη Σημαία των Αειφόρων Σχολείων, επιβεβαιώνοντας τη διαρκή του προσήλωση στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και την αειφορία.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

    ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΚΑΙΡΟΣ