Η ανακοίνωση του Βοστάνειου Νοσοκομείου για την πορεία του περιστατικού – Τα ακριβή αίτια θα διευκρινιστούν μετά τη νεκροψία – νεκροτομή
Ανακοίνωση για τον θάνατο της 36χρονης γιατρού Μ.Π., η οποία κατέληξε μετά από επιπλοκές που παρουσιάστηκαν λίγες ημέρες μετά τον τοκετό, εξέδωσε το Βοστάνειο Νοσοκομείο Μυτιλήνης.
Η ανακοίνωση:
Το Βοστάνειο Νοσοκομείο με βαθύτατη θλίψη ανακοινώνει τα εξής:
Η ιατρός Μ.Π., ετών 36, πρωτότοκος, γέννησε με φυσιολογικό τοκετό, μη επεμβατικό, στην 39η εβδομάδα κύησης, την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026 και ώρα 16:00, ένα υγιέστατο θήλυ νεογνό.
Τις επόμενες ημέρες παρουσίασε επιπλοκές και το πρωί της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 μεταφέρθηκε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Μυτιλήνης.
Κατόπιν, την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026, διακομίστηκε στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν», για περαιτέρω αντιμετώπιση.
Οι γιατροί της Μαιευτικής – Γυναικολογικής Κλινικής, καθώς και όλο το ιατρικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό του Γενικού Νοσοκομείου Μυτιλήνης, είμαστε βαθύτατα συντετριμμένοι από την απώλεια αυτή.
Παράλληλα, το Νοσοκομείο έχει ήδη κινήσει τις προβλεπόμενες διαδικασίες για τη διερεύνηση όλων των συνθηκών του περιστατικού.
Τα ακριβή αίτια του θανάτου αναμένεται να διευκρινιστούν μετά την ολοκλήρωση της νεκροψίας – νεκροτομής και των λοιπών προβλεπόμενων ελέγχων.
Η Διοίκηση του Νοσοκομείου, η Ιατρική Υπηρεσία, καθώς και το σύνολο του ιατρικού, νοσηλευτικού και λοιπού προσωπικού, εκφράζουν τα ειλικρινή τους συλλυπητήρια προς την οικογένεια και τους οικείους της εκλιπούσας







