Από την κλασική μουσική έως τη σύγχρονη ελληνική δημιουργία, η βραδιά στη Γενική Γραμματεία Αιγαίου έκλεισε το διήμερο των εκδηλώσεων
Με μια ξεχωριστή διπλή συναυλία ολοκληρώθηκαν το βράδυ της Κυριακής οι διήμερες εκδηλώσεις του Δήμου Μυτιλήνης για την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής.
Η συναυλία πραγματοποιήθηκε στον χώρο της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, προσελκύοντας πλήθος θεατών, που παρακολούθησαν ένα πρόγραμμα με μουσικές διαδρομές από τη λόγια κλασική μουσική έως τη σύγχρονη ελληνική δημιουργία.
Στο πρώτο μέρος της βραδιάς, το κλασικό τρίο με τον Απόλλωνα Γραμματικόπουλο στο βιολί, τον Ισίδωρο Σιδέρη στο βιολοντσέλο και τη Νίκη Κεραμέκη στο πιάνο ερμήνευσε έργα σπουδαίων κλασικών συνθετών, μεταξύ των οποίων ο Μπετόβεν και ο Μότσαρτ.
Στο δεύτερο μέρος, ο βαρύτονος Νίκος Καραγκιαούρης και η σοπράνο Μαριέττα Σαρρή, με τη συνοδεία του πιανίστα Πάνου Λουμάκη, παρουσίασαν αποσπάσματα από γνωστές όπερες, καθώς και έργα Ελλήνων συνθετών, χαρίζοντας στο κοινό μια ιδιαίτερη μουσική εμπειρία.
Το διήμερο αφιέρωμα, που διοργανώθηκε από την Αντιδημαρχία Πολιτισμού του Δήμου Μυτιλήνης, είχε ξεκινήσει το πρωί του Σαββάτου από την κεντρική αγορά της πόλης. Η οδός Ερμού μετατράπηκε σε ανοιχτή μουσική σκηνή, με τη νεοσύστατη Ορχήστρα Νέων να πραγματοποιεί την πρώτη της δημόσια εμφάνιση, ενώ η Φιλαρμονική και η Χορωδία του Δήμου παρουσίασαν ένα πρόγραμμα με επιλογές από διαφορετικές εποχές και μουσικά είδη.
Με τις εκδηλώσεις αυτές, ο Δήμος Μυτιλήνης έφερε τη μουσική στον δημόσιο χώρο, δίνοντας την ευκαιρία σε κατοίκους και επισκέπτες να συμμετάσχουν σε μια γιορτή πολιτισμού, έκφρασης και δημιουργίας.
Με την έναρξη της θερινής περιόδου, ο Δήμος Μυτιλήνης συνεχίζει να φιλοξενεί σε όλη την έκτασή του πολιτιστικές, αθλητικές και άλλες εκδηλώσεις, με το αναλυτικό πρόγραμμα να είναι διαθέσιμο στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Με μια ξεχωριστή διπλή συναυλία ολοκληρώθηκαν το βράδυ της Κυριακής οι διήμερες εκδηλώσεις του Δήμου Μυτιλήνης για την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής.
Η συναυλία πραγματοποιήθηκε στον χώρο της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, προσελκύοντας πλήθος θεατών, που παρακολούθησαν ένα πρόγραμμα με μουσικές διαδρομές από τη λόγια κλασική μουσική έως τη σύγχρονη ελληνική δημιουργία.
Στο πρώτο μέρος της βραδιάς, το κλασικό τρίο με τον Απόλλωνα Γραμματικόπουλο στο βιολί, τον Ισίδωρο Σιδέρη στο βιολοντσέλο και τη Νίκη Κεραμέκη στο πιάνο ερμήνευσε έργα σπουδαίων κλασικών συνθετών, μεταξύ των οποίων ο Μπετόβεν και ο Μότσαρτ.
Στο δεύτερο μέρος, ο βαρύτονος Νίκος Καραγκιαούρης και η σοπράνο Μαριέττα Σαρρή, με τη συνοδεία του πιανίστα Πάνου Λουμάκη, παρουσίασαν αποσπάσματα από γνωστές όπερες, καθώς και έργα Ελλήνων συνθετών, χαρίζοντας στο κοινό μια ιδιαίτερη μουσική εμπειρία.
Το διήμερο αφιέρωμα, που διοργανώθηκε από την Αντιδημαρχία Πολιτισμού του Δήμου Μυτιλήνης, είχε ξεκινήσει το πρωί του Σαββάτου από την κεντρική αγορά της πόλης. Η οδός Ερμού μετατράπηκε σε ανοιχτή μουσική σκηνή, με τη νεοσύστατη Ορχήστρα Νέων να πραγματοποιεί την πρώτη της δημόσια εμφάνιση, ενώ η Φιλαρμονική και η Χορωδία του Δήμου παρουσίασαν ένα πρόγραμμα με επιλογές από διαφορετικές εποχές και μουσικά είδη.
Με τις εκδηλώσεις αυτές, ο Δήμος Μυτιλήνης έφερε τη μουσική στον δημόσιο χώρο, δίνοντας την ευκαιρία σε κατοίκους και επισκέπτες να συμμετάσχουν σε μια γιορτή πολιτισμού, έκφρασης και δημιουργίας.
Με την έναρξη της θερινής περιόδου, ο Δήμος Μυτιλήνης συνεχίζει να φιλοξενεί σε όλη την έκτασή του πολιτιστικές, αθλητικές και άλλες εκδηλώσεις, με το αναλυτικό πρόγραμμα να είναι διαθέσιμο στην ηλεκτρονική πλατφόρμα events.mytilene.gr.http://events.mytilene.gr.














