Η Λέσβος…τρώγεται! Το λέει και ο “Γαστρονόμος”…

Συντάκτης: Μοιραστείτε το:

Τα τελευταία χρόνια η Λέσβος φαίνεται να βρίσκει τον τουριστικό χαρακτήρα και προορισμό της. Ο όρος brand name που κυκλοφορεί ευρέως σε όλες τις απόπειρες των αρμόδιων φορέων του νησιού είναι μια νέα σύγχρονη πραγματικότητα που βάζει επιτέλους το νησί στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη. Σύμφωνα με στοιχεία ο τουρισμός του νησιού έχει πληγεί τα τελευταία χρόνια εξαιτίας και της προσφυγική κρίσης με μειώσεις του πρακτορειακού τουρισμού, της τάξης του 82%. Μια τέτοια τάση που “μαγειρεύεται” από πέρυσι στο νησί με αξιόλογες δράσεις μπορεί να ανεβάσει ξανά τον τουρισμό μας στα ύψη καθώς πάντοτε ένα μεγάλο κομμάτι της διασκέδασης των διακοπών μας στηρίζεται στο καλό φαΐ

Η Γαστρονομία στη Λέσβο με τα δεκάδες ποιοτικά και μοναδικής προέλευσης προϊόντα φαίνεται να είναι μελλοντικά η καλύτερη λύση προσέλκυσης τουριστών σε ένα νησί με πολλές εναλλακτικές (τις ιαματικές πηγές ,τον θρησκευτικό τουρισμό κ.α) που ωστόσο μόνες τους δεν κατόρθωσαν ποτέ να επιβληθούν.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Την περασμένη εβδομάδα και για ένα δεκαήμερο περίπου,δημοσιογράφος και φωτογράφος του πανελλαδικής εμβέλειας περιοδικού της Καθημερινής ’’Γαστρονόμος‘’ βρέθηκαν στη Λέσβο για να καταγράψουν σε ένα γευστικό οδοιπορικό, τις εκπλήξεις των ξεχασμένων χωριών της Λέσβου, να δοκιμάσουν ,να φωτογραφίσουν αλλά και να γνωρίσουν το νησί καλύτερα ,αφού πλέον και γι’αυτή τη χρονιά αποτελεί τάση για εκείνους που ξέρουν και θέλουν να δοκιμάζουν ψαγμένες συνταγές.Άλλωστε το ίδιο το περιοδικό απευθύνεται τόσο σε γνώστες της επιλεκτικής γεύσης και συνταγής αλλά και σε εκείνους που το καλό φαΐ αποτελεί ποιότητα και τρόπο ζωής!

Στο γευστικό αυτό ταξίδι του Γαστρονόμου συνοδοιπόρος ήταν τα “Πολιτικά”.

 

Προηγουμενο αρθρο

Να διασωθεί ο Μύλος Περάματος από την εγκατάλειψη ζητούν οι Γεραγώτες

Επομενο αρθρο

Ρολά κατεβάζει η Λέσβος κατά τη διάρκεια της επίσκεψης Τσίπρα: “Να μην πάει ούτε ο Δήμαρχος”