Ο διασυρμός ενός διεθνούς καλλιτέχνη μπροστά σε μια γεμάτη ταβέρνα δεν είναι ζήτημα τάξης —είναι ζήτημα αξιοπιστίας. Και σε αυτή την περίπτωση, χαμένοι βγαίνουν όχι μόνο οι πολίτες, αλλά και η ίδια η εικόνα της Αστυνομίας.
Θύελλα αντιδράσεων έχει προκαλέσει η καταγγελία του διεθνούς φήμης Λέσβιου εικαστικού Δημήτρη Γέρου, ο οποίος καταγγέλλει ότι υπέστη δημόσιο εξευτελισμό στη Θερμή, μετά από ψευδή καταγγελία «ευυπόληπτου» και «αξιόπιστου» —κατά την Αστυνομία— πληροφοριοδότη.
Ο Γέρος περιγράφει πως την Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου, ενώ φωτογράφιζε σε περιοχή των Μυστεγνών, δέχθηκε απειλές από άγνωστο άνδρα με μηχανάκι, ο οποίος τον φωτογράφισε, τον απείλησε ακόμα και με… καραμπίνα, και στη συνέχεια τον κατήγγειλε στις Αρχές. Λίγες ώρες αργότερα, μπροστά σε δεκάδες θαμώνες ταβέρνας στη Θερμή, αστυνομικοί της Ασφάλειας τον σταμάτησαν για έλεγχο, προκαλώντας τον δημόσιο διασυρμό του.
«Δεν υπήρχε καμία κατηγορία, ούτε καν έλεγξαν τις μηχανές μου», καταγγέλλει ο καλλιτέχνης, σημειώνοντας πως ο ίδιος διαθέτει φάκελο γνωστό στις Αρχές ως δημιουργός διεθνούς κύρους και όχι ως… εγκληματίας. Ζητά δε να μάθει ποιος είναι ο καταδότης και τι ακριβώς ανέφερε στις Αρχές, καθώς και εάν θα υπάρξουν συνέπειες για την ψευδή καταγγελία.
Η υπόθεση προκάλεσε ήδη σφοδρές αντιδράσεις στα κοινωνικά δίκτυα, με καλλιτέχνες, πανεπιστημιακούς, ακόμα και πρώην αστυνομικούς, να κατακεραυνώνουν τον «πληφοριοδότη» και να στηρίζουν τον γνωστό ζωγράφο.