Θετικά είναι τα πρώτα στοιχεία από τη λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας υποβολής αιτημάτων των δημοτών προς τον Δήμο Μυτιλήνης, για το πρώτο εξάμηνο του 2025 – περίοδο κατά την οποία και τέθηκε σε πλήρη λειτουργία το νέο εργαλείο επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πολιτών.
Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στατιστικά, η πλατφόρμα καθιερώνεται σταδιακά ως σημαντικό κανάλι επικοινωνίας μεταξύ πολιτών και Δήμου, ενισχύοντας τη διαφάνεια, τη διαδραστικότητα και την αμεσότητα στην επίλυση καθημερινών ζητημάτων.
Η Δημοτική Αρχή τονίζει πως, παρά τη θετική ανταπόκριση του κοινού, ο πήχης ανεβαίνει ακόμη περισσότερο:
«Οι απαιτήσεις αυξάνονται και η πρόκληση για τον Δήμο Μυτιλήνης είναι πλέον να ανταποκρίνεται ταχύτερα και αποτελεσματικότερα στα αιτήματα των συνδημοτών μας», αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Οι δημότες μπορούν να υποβάλουν αιτήματα σχετικά με προβλήματα και υπηρεσίες (φωτισμός, καθαριότητα, οδοποιία, κ.ά.) μέσω της πλατφόρμας:
Από υπολογιστή: https://bit.ly/mytagenda
Από την επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου Μυτιλήνης μέσω του αντίστοιχου μενού
Από κινητό τηλέφωνο, με λήψη της εφαρμογής μέσω του συνδέσμου: https://cityon.gr/links/mytilene
Η ψηφιακή υποδομή αποτελεί μέρος του ευρύτερου σχεδίου για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Δήμου, που στοχεύει σε πιο προσβάσιμες και φιλικές υπηρεσίες προς τον πολίτη.