Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 4 Οκτωβρίου, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Επιμελητηρίου Λέσβου, Συνάντηση Εργασίας για το Έργο: «Στρατηγικό Σχέδιο Marketing για την ανάδειξη της Λέσβου ως τουριστικού προορισμού».
Τον Αναπτυξιακό Οργανισμό ΜΥΤΙΛΗΝΗ Α.Ε. εκπροσώπησαν ο Πρόεδρος, Δημοσθένης Χατζηγιάννης, ο Δ/νων Σύμβουλος, Δημήτρης Πρωτούλης και ο Γενικός Διευθυντής, Τάσος Μπαλής. Στη συνάντηση παρών ήταν και ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, Βαγγέλης Μυρσινιάς.
Οι εκπρόσωποι της Marketing Greece, Νίκος Διαμαντόπουλος – Γενικός Διευθυντής, Ρένα Σκουλούδη – Senior Marketing Strategist, Σταυριάννα Καίσαρη – Marketing Insights Lead, ανέλυσαν την έως τώρα πορεία της μελέτης, η οποία σε πρώτη φάση αφορά στην υφιστάμενη τουριστική κατάσταση του νησιού, στα τουριστικά στοιχεία για το νησί, καθώς και τις τουριστικές τάσεις που επικρατούν διεθνώς.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης τέθηκαν στο τραπέζι αντίστοιχες περιπτωσιολογικές μελέτες ελληνικών τουριστικών προορισμών με βάση τις τάσεις, την βιωσιμότητα, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, το πολιτιστικό υπόβαθρο, αλλά και τον τουρισμό εμπειριών.
Στη συνέχεια η συζήτηση επικεντρώθηκε στο επόμενο στάδιο της μελέτης, που εστιάζει στη χαρτογράφηση του τουριστικού προϊόντος, τις στρατηγικές κατευθύνσεις, τις ευκαιρίες, τις προκλήσεις και τις απειλές.
Τα στελέχη της Marketing Greece έχουν ξεκινήσει ήδη σειρά επαφών με τοπικούς Φορείς, Οργανισμούς και Αξιωματούχους, που θα κορυφωθούν στην πορεία, ώστε να δημιουργηθεί μία ολοκληρωμένη και πλήρως κατατοπιστική εικόνα για τις ανάγκες της Λέσβου και τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσουν για την ανάδειξη του νησιού σε τουριστικό προορισμό.