Search

 Βερόπουλος spar και στην Καλλονή

Εγκαινιάστηκε το 4ο κατάστημα στη Λέσβο

 Πρόσφατα η «οικογένεια» του Βερόπουλου, απέκτησε άλλο ένα πολύτιμο μέλος. Στα μέσα του Ιουνίου εγκαινιάστηκε και ξεκίνησε να λειτουργεί το 4ο κατάστημα στη Λέσβο και συγκεκριμένα στην περιοχή της Καλλονής. Το νέο κατάστημα που διακρίνεται για την τάξη, την καθαριότητα και την άψογη λειτουργία του, καλωσόρισε το καταναλωτικό κοινό με μοναδικές προσφορές.

Μέσα στον άνετο και άψογα στελεχωμένο χώρο του καταστήματος οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν ευχάριστα τα ψώνια τους και ταυτόχρονα να επωφεληθούν από τις χαμηλές τιμές και τα προνόμια που μόνο τα supermarket Βερόπουλος ξέρουν και μπορούν να προσφέρουν.

DSCN1194

Με το άριστα εκπαιδευμένο προσωπικό που είναι πάντα πρόθυμο να σας εξυπηρετήσει, πραγματικά θα κάνετε τα ψώνια σας με κέφι και θα φύγετε απόλυτα ικανοποιημένοι!

DSCN1198

Λίγα λόγια για την εταιρεία

Η εταιρία Βερόπουλος ιδρύθηκε το 1930 από τον Νικόλαο Βερόπουλο με αφετηρία ένα κατάστημα τροφίμων στην Αθήνα, στην οδό Σοφοκλέους, και με κύρια δραστηριότητα την εισαγωγή και το χονδρεμπόριο τροφίμων. Το 1967, οι υιοί του Νικόλαου, Κωνσταντίνος & Αλέξανδρος Βερόπουλος, άνοιξαν το πρώτο σούπερ-μάρκετ.
Σήμερα ο ΟΜΙΛΟΣ ΣΟΥΠΕΡ-ΜΑΡΚΕΤ ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ έχει 238 καταστήματα.
Τα 94 βρίσκονται στην περιοχή της Αττικής και τα 92 σε 40 από τα μεγαλύτερα αστικά κέντρα της περιφέρειας.

Για περισσότερα από 40 χρόνια, τα Super Market Βερόπουλος σας προσφέρουν μια τεράστια ποικιλία με πάνω από 15.000 προϊόντα στις καλύτερες τιμές και με εγγυημένη ποιότητα. Τα προϊόντα SPAR έχουν παρουσία σε 167 κατηγορίες, με πάνω από 1.400 προϊόντα, προσφέροντας καθημερινά ποιοτικές λύσεις στις πιο συμφέρουσες τιμές για όλες τις καθημερινές ανάγκες και απαιτήσεις των σύγχρονων νοικοκυριών.
Ο καταναλωτής είναι πάντα το επίκεντρο της φιλοσοφίας της εταιρείας ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ, η οποία ακολουθεί τις εξελίξεις της εποχής, τις νέες συνθήκες της οικονομίας και τους μεταβαλλόμενους ρυθμούς ανάπτυξης στον χώρο του λιανεμπορίου. Όραμά της είναι να προσφέρει όσο το δυνατόν καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες σε εκείνους που την εμπιστεύονται, ώστε να μπορεί να αναπτύσσεται ως μια υγιής επιχείρηση.