Search

Η Μινέρβα αποκτά το ξίδι ΤΟΠ από την PernodRicard

Ένα νέο εμπορικό σήμα, το γνωστό ξίδι ΤΟΠ, έρχεται να προστεθεί στο χαρτοφυλάκιο της βιομηχανίας Μινέρβα ΑΕ.Η εξαγορά της μονάδας παραγωγής και του εμπορικού σήματος ξίδι ΤΟΠ από την PernodRicardHellas ΑΒΕΕ αποτελεί στρατηγική επιλογή της Μινέρβα που συμβάλλει στην περαιτέρω επέκταση των δραστηριοτήτων της στην ευρύτερη αγορά των τροφίμων.

 

Τα προϊόντα ΤΟΠ έχουν μια ιστορία ποιότητας που ξεκινάει από το 1935 στον Πειραιά και φτάνει έως σήμερα, με διάφορους τύπους ξιδιού, όπως ξίδι από κόκκινο ή λευκό κρασί, από μήλα ή με εστραγκόν, ξίδι Βαλσάμικο κ.α. Από το 1990, τα προϊόντα ΤΟΠ αποτελούν μέρος της εταιρίας Pernod Ricard, και παράγονται σε μονάδα παραγωγής  στον Πειραιά όπου απασχολούνται 11 εργαζόμενοι. Με την απόκτηση των προϊόντων ΤΟΠ, η Μινέρβα διευρύνει την παρουσία της στο χώρο των τροφίμων και παράλληλα ενισχύει το καλάθι των εξαγωγικών προϊόντων της και τη συνδυασμένη προώθησή τους.

Σύμφωνα με τον κ. Γιάννη Μπούρα, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Μινέρβα ΑΕ, «Τα προϊόντα ΤΟΠ αποτελούν ιστορικά και αγαπημένα προϊόντα της ελληνικής οικογένειας. Είμαστε υπερήφανοι να τα υποδεχθούμε στη δική μας μεγάλη οικογένεια, και να συνεχίσουμε την ποιότητα και την παράδοση, με τις ίδιες αξίες των δημιουργών που διακατέχουν και τη δική μας πορεία. Το brand ΤΟΠ είναι ένα εξαιρετικό προϊόν που θα ενισχύσει το καλάθι των δικών μας προϊόντων, τόσο στην ελληνική όσο και τη διεθνή αγορά».

 

Ο κ Christophe LEMARIE, Διευθύνων Σύμβουλος της Pernod Ricard Hellas, σημειώνει ότι το «TOP» είναι μια σημαντική ελληνική μάρκα, την  οποία η εταιρεία είναι πολύ περήφανη που κατείχε  και ανέπτυξε  για σχεδόν 25 χρόνια. Ωστόσο, η στρατηγική της Pernod Ricard είναι να επικεντρωθεί αποκλειστικά και μόνο στο κρασί και τα οινοπνευματώδη ποτά. Η πώληση του TOP ξίδι στη Μινέρβα ΑΕ είναι μέρος αυτής της στρατηγικής, ενώ την ίδια στιγμή είναι μια μεγάλη ευκαιρία για TOP Ξίδι και την ομάδα του για να βρει ένα σπίτι σε μία  διεθνώς αναγνωρισμένη και αξιόπιστη  ελληνική εταιρεία.

 

Η Μινέρβα Α.Ε., μια εταιρία με εμπειρία πάνω από 110 χρόνια στον τομέα των τροφίμων, διευρύνει συνεχώς τη γκάμα των προϊόντων της, με στόχο να καλύψει τις όλο και πιο απαιτητικές διατροφικές ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Αξιοποιώντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία τόσων χρόνων, αφουγκράζεται τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς και πρωτοπορεί, λανσάροντας προϊόντα που συνδυάζουν την καινοτομία με την ποιότητα.

 

Σχετικά με την PernodRicardHellasκαι PernodRicard

Η PernodRicardHellas ιδρύθηκε το 1990 και είναι θυγατρική εταιρεία της PernodRicard.

Η Pernod Ricard είναι ένας από τους ηγέτες στην κατηγορία των οίνων και των οινοπνευματωδών ποτών παγκοσμίως, με συνολικές πωλήσεις των € 7.945 εκατομμυρίων το 2013-14. Ο Όμιλος δημιουργήθηκε το 1975 από τη συγχώνευση των Ricard και Pernod και έχει υποστεί συνεχόμενη ανάπτυξη, η οποία βασίζεται τόσο σε οργανική ανάπτυξη όσο και σε εξαγορές. Η Pernod Ricard κατέχει μια από τα πιο διάσημα εμπορικά χαρτοφυλάκια στον τομέα: Absolut Vodka, Ricard παστίς, Ballantine, Chivas Regal, Royal Salute και τα ουίσκι Glenlivet Scotch, Jameson Irishwhiskey, κονιάκ Martell, το ρούμι Havana Club, το τζιν Beefeater, Kahlua και Μαλιμπού λικέρ, οι Mumm και Perrier- Jouet σαμπάνιες, καθώς και Jacob’s Creek, Brancott Estate, Campo Viejo και κρασιά Graffigna. Η Pernod Ricard απασχολεί προσωπικό περίπου 18.000 άτομα. Η Pernod Ricard είναι σταθερά προσηλωμένη στην πολιτική για την αειφόρο ανάπτυξη και ενθαρρύνει την υπεύθυνη κατανάλωση. Η στρατηγική και φιλοδοξία της Pernod Ricard βασίζονται σε 3 βασικές αξίες που καθοδηγούν την επέκταση του Ομίλου: το επιχειρηματικό πνεύμα, η αμοιβαία εμπιστοσύνη και μια ισχυρή αίσθηση της ηθικής.

Η Pernod Ricard είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο NYSE Euronext (Ticker: RI. Κωδικός ISIN: FR0000120693) καιείναιμέλοςτουδείκτη CAC 40.