Search

Αντί για τη Μυτιλήνη …σε καραντίνα στο Stanley

Δύο ειδικές πτήσεις της Aegean Airlines από Μαδρίτη και Βαρκελώνη πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή για Έλληνες πολίτες που βρίσκονταν στην Ισπανία, κυρίως φοιτητές Erasmus και τουρίστες, και οι οποίοι έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον τους για επιστροφή στην Ελλάδα και έχουν καταγραφεί στους καταλόγους που έχει καταρτίσει η πρεσβεία της Ελλάδος στη Μαδρίτη για τον επαναπατρισμό τους. Με έξοδα δικά τους και με προσωπική …έρευνα αλλά και μεγάλη βοήθεια από την Πρεσβεία πολλοί Έλληνες κατάφεραν τελικά να πετάξουν. Όμως κατά τη διάρκεια της πτήσης κι ενώ εκείνοι γνώριζαν πως θα μπουν σε καραντίνα στο σπίτι τους, άκουσαν από τον πιλότο να τους ενημερώνει πως θα παραμείνουν στην Αθήνα. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της Πολιτικής Προστασίας  το μέτρο επιλέχθηκε γιατί δεν θα ήταν εφικτή η συλλογή δειγμάτων από όλους τους επιβάτες στο αεροδρόμιο της Αθήνας καθώς το βράδυ του Σαββάτου σε μία πρώτη έκτακτη πτήση που προσγειώθηκε από τη Μαδρίτη ο έλεγχος έγινε στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και αργότερα βγήκαν τέσσερα θετικά δείγματα. Ανάμεσά στους επιβάτες είναι και ο Μυτιληνιός Τέρπανδρος Πατσέλης που χθες έλαβε και τα αποτελέσματα του τεστ το οποία είναι αρνητικά.

Με το που προσγειωθήκαμε μας ανακοίνωσαν ότι δεν θα αποβιβαστεί κανένας μέχρι να φτάσουν οι αρχές. Μας περίμεναν λεωφορεία εκδρομικά που μας έβγαλαν κατευθείαν από το αεροδρόμιο και μας έδειχναν με το δάχτυλο που να πάμε! Κατά τη διάρκεια της διαδρομής μάθαμε ότι πάμε στο Stanley στο Μεταξουργείο. Για την αλλαγή αυτή ενημερωθήκαμε από τον πιλότο λίγο πριν την απογείωση. Παρότι εξηγήσαμε ότι πολλοί από εμάς δεν έχουμε σπίτια στην Αθήνα δεν μας δόθηκαν εξηγήσεις. Η ενημέρωση που είχαμε, πολύ καθυστερημένα η οποία έγινε αφού εμείς πήραμε τηλέφωνο ήταν ότι θα μας γίνει ιατρικός έλεγχος και μετά θα πάμε σπίτι μας. Ως εκείνη την ώρα κι ενώ ήμασταν δέκα μέρες ήδη σε καραντίνα στην Ισπανία έπρεπε να βρούμε μόνοι μας την άκρη με τις πτήσεις για Αθήνα, να πάμε μόνοι μας στη Μαδρίτη με δικά μας έξοδα. Τελικά αφού φτάσαμε Αθήνα, το πρωί της Δευτέρας μας έκαναν το τεστ στο ξενοδοχείο. Μας καλούσαν έναν έναν στη ρεσεψιόν. Χθες το βράδυ λάβαμε και τα αποτελέσματα και είμαι αρνητικός Στη Γρανάδα αρχικά όπου βρισκόμασταν σε καραντίνα δεν υπήρχαν πολλά κρούσματα. Όμως τις τελευταίες μέρες πριν φύγουμε τα κρούσματα αυξήθηκαν κι έγιναν εκατοντάδες. Δεν υπήρχε όμως πανικός.  Από τις 8 του Μαρτίου που ξεκίνησε ο περιορισμός ο κόσμος έκανε ακριβώς ότι του είπαν και έμεινε σπίτι. Η παρουσία της αστυνομίας και του στρατού ήταν έντονη στους δρόμους ωστόσο επειδή όπως και εδώ το σύστημα υγιείς είναι αρκετά υποβαθμισμένο και έναν τέτοιο πράγμα δεν μπορεί να το σηκώσει, ο κόσμος κατάλαβε και υπάκουσε”.