H Λέσβος της καρδιάς μας σε μια καμπάνια! -After all, it’s still the Aegean

Συντάκτης: Μοιραστείτε το:

Μετά την παρουσίασή της στην ημερίδα The Tourism of Tomorrow στη Θεσσαλονίκη, παρουσιάστηκε επισήμως και στη Λέσβο, στο Συνεδριακό Κέντρο Μολύβου, η στρατηγική επικοινωνίας του ACT – American College of Thessaloniki για την ανάκαμψη της τουριστικής ανάπτυξης της Λέσβου μετά την προσφυγική κρίση, με τίτλο After all, it’s still the Aegean, για τον Φορέας Τουρισμού Μολύβου Molyvos Tourism Association και την πλατφόρμα Lesvos The Other Aegean.

Η πρώτη παρουσίαση της καμπάνιας είχε πραγματοποιηθεί τον Οκτώβριο του 2017 και ήδη υλοποιείται από την ομάδα της Quidro και τους συνεργάτες μας στο K44 DESIGN STUDIO, ως συνεργάτες επικοινωνίας του Φορέα τα τελευταία χρόνια.

Η καμπάνια, που σχεδιάστηκε από το American College of Thessaloniki (τον επιστημονικό υπεύθυνο της ομάδας κ. Ηρακλή Μουσιάδη και τις μεταπτυχιακές φοιτήτριες Μαρία Γιοκαρίνη και Ιωάννα Μαρία Νέλλα), έρχεται ως κομμάτι-συνέχεια του project THE OTHER AEGEAN, κι έχει ως στόχο την ανάκαμψη της τουριστικής ανάπτυξης της Λέσβου μετά την προσφυγική κρίση.

Η καμπάνια βασίζεται στα αποτελέσματα πολύμηνης έρευνας της ομάδας του ACT, από τα οποία αφενός επιβεβαιώνεται η πτώση του τουρισμού από το 2015 και η μερική ανάκαμψη του το καλοκαίρι του 2017, αφετέρου διαπιστώνεται πως παρά την αρνητική σε χροιά δημοσιότητα (από τη σύνδεση της Λέσβου σχεδόν αποκλειστικά με το προσφυγικό/μεταναστευτικό από τα διεθνή μέσα), υπάρχει ακόμη πληθώρα θετικών σχολίων επισκεπτών, από την εμπειρία του ταξιδιού τους στο νησί.

Το συμπέρασμα αυτό τροφοδοτεί και το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας: παρά τα όλα όσα έχουν συμβεί στo νησί, η Λέσβος παραμένει ένας εξαιρετικός προορισμός για κάθε ταξιδιώτη και μπορεί να του προσφέρει ένα σύνολο εκπληκτικών εμπειριών, αν επιλέξει να την επισκεφτεί! After all, it’s still the Aegean.

Ο προσανατολισμός της καμπάνιας αφορά ως επί το πλείστον το κομμάτι της ψηφιακής επικοινωνίας, χωρίς ωστόσο να αποκλείονται και άλλου είδους εφαρμογές. Στο πλαίσιο της εφαρμογής της, θα υπάρξει μια σειρά στοχευμένων δημοσιεύσεων, η ενδυνάμωση ενός δικτύου “θετικών φωνών” για τη Λέσβο καθώς και η ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών, με στόχο τη μετάδοση του μηνύματός μας.

Η καμπάνια After all, it’s still the Aegean. υλοποιείται ήδη εδώ και λίγες εβδομάδες από την ομάδα της Quidro και του K44 Design Studio, με σχετικές δημοσιεύσεις στα κανάλια του The Other Aegean στα social media και τις πρώτες καμπάνιες, στοχευμένης online διαφήμισης στην αγορά της Γερμανίας. Βασικός κορμός της επικοινωνίας της καμπάνιας η ιστοσελίδα του The Other Aegean, που επανασχεδιάστηκε και το περιεχόμενό της εμπλουτίζεται συνεχώς, για να αποτελέσει τον κύριο κόμβο πληροφοριών για κάθε επισκέπτη της Λέσβου!

Μπορείτε να δείτε κάποιες από τις δημοσιεύσεις αυτές παρακάτω:

 


 

Πρωτότυπη φωτογραφία: Κώστας Σταματέλλης

 

Πρωτότυπη φωτογραφία: Νίκος Κόκκας

 

Πρωτότυπη φωτογραφία: Κώστας Μουγκόλιας

 

Πρωτότυπη φωτογραφία: Γιώργος Παπαδόπουλος

Προηγουμενο αρθρο

Στοπ στον σχολικό εκφοβισμό βάζει σχολικό πρόγραμμα με έπαθλο 10.000 ευρώ!

Επομενο αρθρο

Μνήμες του 1922: Μουσείο Προσφυγικής Μνήμης στη Σκάλα Λουτρών